Folytassuk tovább Svájcban...

egy magyar kalandjai idegenországban

Ma túra

2014. október 12. 21:09 - Karrier

Persze az érettségin már túl vagyok.

Tudom, hogy sokan nem fogják elhinni amit most írok, de ma túracipőt vettem és elindultam a kékkel jelzett WWWH (WaldWanderWeg) útvonalon. Fel az erdőbe, a hegyekbe. Én. Tényleg.

És jól ment. 

Vittem kis elemózsiát meg vizet és neki az útnak. Csak mentem, csak mentem, az erdő szép volt, az út jól járható. Találtam egy kis erdei házat ahol jól lehet sütögetni, meg nem messze tőle egy kis tavacskát amiben nyüzsögtek a halak. Sajnos az egész "kacsás" útvonalat nem tudtam teljesíteni, mert erdei munkák miatt nem lezárták ez egyik szakaszát, így egy másik úton jöttem le a hegyről, de így is jót sétáltam.

Utána otthon pizzát sütöttem, ragulevest ettem, egy kicsit még dolgozgattam is. Szép nap volt. Csak egyedül voltam.

egyben.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: kirándulás WWWH

A bejegyzés trackback címe:

https://schwyzerdutsch.blog.hu/api/trackback/id/tr96785181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása